.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخورد با واحدهای متخلف و آلاینده در شهرک‌های صنعتی مازندران
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از برخورد با واحدهای متخلف و آلاینده مستقر در شهرک‌های صنعتی، با همکاری محیط‌ زیست استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی در جلسه با مدیرکل و معاونان محیط‌زیست استان گفت: با همدلی و همفکری می‌توان بعضی از موضوعات محیط‍‌زیستی را حل کرد.

وی اظهار کرد: براساس دستورالعمل واگذاری شهرک‌ها و نواحی صنعتی، تأسیسات در اختیار شرکت‌های خدماتی قرار گرفته‌اند که بعضاً مشاهده می‌شود استفاده مناسبی از این ظرفیت‌ها نمی‌شود و با توجه به حساسیت استان در بحث محیط‌ زیست، تمام تصفیه‌خانه‌های فاضلاب از این دستورالعمل خارج می‌شوند و نگهداری تصفیه‌خانه‌ها بر عهده شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: نوسازی و بهسازی تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در شهرک‌های صنعتی با توجه به مدت استفاده از این تصفیه‌خانه‌ها و مستهلک شدن، در دستور کار قرار دارد که بر همین اساس، تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی بهشهر با هزینه 6 میلیارد ریال در مرحله نوسازی و بهسازی قرار دارد و در سال گذشته نیز تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرک‌های صنعتی ساری یک، میرود بابلسر، بندپی بابل و سلمانشهر نوسازی و بهسازی شده‌اند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با واحدهای تولیدی متخلف در شهرک‌های صنعتی که آلایندگی بالایی دارند و محیط‌زیست و تصفیه‎خانه فاضلاب را دچار مشکل می‌کنند با همکاری محیط‌زیست، برخورد قانونی می‌شود.

موسوی با اشاره به حمایت این شرکت از فضای سبز و محیط زیست، گفت: 13 تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ساخته شده که 70 درصد واحدهای تولیدی و صنعتی به بهره‌برداری رسیده، به این تصفیه‌خانه‌ها متصل هستند و از مزیت‌های این ظرفیت مهم زیرساختی بهره‌مند می‌شوند.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.